داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

حقوق شجاعی در نساجی دلاری است یا ریالی؟| شایعه عجیب در قائمشهر

  • کد خبر: ۸۳۰۲۶
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
حقوق شجاعی در نساجی دلاری است یا ریالی؟| شایعه عجیب در قائمشهر
مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی بعد از جدایی از تراکتور به تیم نساجی مازندان پیوسته است. شجاعی بازوبند کاپیتانی را دراین باشگاه به دست بسته است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، مسعود شجاعی از تیم تراکتور تبریز جدا شده و به تیم نساجی پیوسته است. شجاعی درحالی به تیم نساجی منتقل شده که به نظر می‌رسد یکی از گران‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران باشد و مدیران این باشگاه پول قابل توجهی به این بازیکن پرداخت کرده باشند.  

شجاعی پیش‌تر در تراکتور حقوق دلاری می‌گرفت و مدیر این باشگاه برای این بازیکن و برخی دیگر بازیکنان ریخت و پاش بسیاری انجام داد. گفته می‌شود قرارداد شجاعی در نساجی هم دلاری است و این بازیکن که قرار بود به صنعت نفت آبادان برود، با دریافت مبلغ قابل توجهی به این تیم قائمشهری پیوسته است.  

شجاعی بازوبند کاپیتانی را از حامد شیری گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->